czwartek, 25 sierpnia 2011

Znów : opisy ♥ ;*

Zgubiłeś długopis = brak długopisu. Brak długopisu = brak notatek. Brak notatek = brak nauki. Brak nauki = oblanie. Oblanie = brak dyplomu. Brak dyplomu = brak pracy. Brak pracy = brak pieniędzy. Brak pieniędzy = brak jedzenia. Brak jedzenia = robisz się kościsty. Robisz się kościsty = robisz się brzydki. Brzydki = brak miłości. Brak miłości = brak małżeństwa. Brak małżeństwa = brak dzieci. Brak dzieci = samotność. Samotność = depresja. Depresja = choroba. Choroba = śmierć. LEKCJA : nie zgub długopisu, bo zginiesz. ;D

- Chciałabym ci wszystko o nim opowiedzieć, ale nie mogę.
- Dlaczego ?
- Bo wtedy Ty też byś się w nim zakochała.

                                                    Kupiłam bilety na koniec tęczy . Idziesz ?
Jeżeli dziewczyna zmienia fryzurę to znaczy, że zmienia całe życie. Jeżeli chłopak zmienia fryzurę to znaczy, że zmienia fryzurę. ;D
Ja mam się dobrze zachowywać? Jak bylam mala to oglądałam Trzana, który chodził pół nago, Kopciuszek wracał o 12.00 w nocy, Pinokio kłamał, Alladyn był złodziejem, Batman jeździł 320km\h, Królewna Śnieżka mieszkała z 7 chłopakami ... to nie moja wina. To wszystko przez te bajki. ;D
- Kosiasz mnie?
- Nie.
- Pf. A ciałam Ci ciukielka daś.
- No kocham!
- Telaś to za póśno.
- Poważnie Cię kocham.
- Dobla, dobla. Powieć, że ciukielka ściałeś...
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz