piątek, 26 sierpnia 2011

Hej kochani ; *

hejhejhej ♥
Dzisiaj piszę do Was troooche później ^^ .
Niedługo mam zamiar wybrać się na Piotrówkę , do mojej babci , a przy okazji spotkam się z moją przyjaciółką Zuzią ♥
Jest odemnie o rok starsza i urodziła się tego samego miesiąca co ja tylko o 5 dni wcześniej ;d
Oczywiście że pojade tam na rolkach  xd  ♥
Jak przyjadę to zamieszczę kilka fotek z ` wyprawy ` ;*
to do zobaczenia kochani ♥♥♥♥
na koniec kila zdjęć . ♥t . xd

.................................................








.......................................................................................................................................
Które podoba Wam sie najbardziej ? (    mi nujmer : 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 i 9 :D )
Co tam u Was . ?
Paaaa ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz