środa, 24 sierpnia 2011

Air show ._.

Hej , to znowu ja .
W ten weekend czyli za jakieś 2-3 dni będzie Air - show . W moim domu co chwile słychać te głupie samoloty ! :/ Na początku było fajnie bo latają samoloty to usiądę w oknie i pooglądam jak latają, bo niestety w tym roku na nie się nie wybiorę bo w sobotę urodził mi się mały braciszek , ma tylko 5 dni więc ztakim maluchem nie pójdziemy , ale teraz tych samolotów mam już serdecznie dosyć !! Ooo , już jakiś znowu leci --> masakra ._. No ale cóż zrobić ? | Dzisiaj dzień najprawdopodobniej spędzę w domu. Po południu ( czyli już nie długo :D ) ma przyjść do mnie babcia z dziadkiem , do Michałka , tak właśnie nazywa się mój braciszek . Jest preuroczy mówie wam :D ! Może około 16-17 wybiorę się na jakieś rolki, ale jakoś nie mam ochoty .
Dobra kochani , ja lece pomóc mamie w obiadku . Do napisania - bo jeszcze wieczorem sie odezwe ^.-
Buziaki ;* ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz