piątek, 26 sierpnia 2011

Udało się ♥

cześćcześć♥

dzisiaj udało mi się wyjść na rolki . ♥
jak mówiłam - pojechałam do babci , lecz przyjechała tam po mnie moja friend Gosia ;*
Pojechałyśmy do domu po kase i wyruszyłyśmy do lidla , oto zdjęcie z naszymi zakupami :
ja z zakupami .Wiem - PASKUDNIE O_o

Gosia i zakupy . UrOcZo ♥

No i takk .
Urządziłyśmy sobie sesyjke na skae parku . Jutro mamy zamiar wybrać się na boisko na sesyjkę . :D Mam zamiar także umówić się z Patrycją;* , nie dawno z nią rozmawiałam przez telefon - mamy sie zdzwonić ;* .
A oto sesyjka :
ja ♥ :
Zdjęcie robiona , a za każdym razem z tyłu był : ROWER yghh , xd




A tu nareszcie BEZ roweru , uroczo nieprawdaż ?
A oto moja sesyja pt : ,, Dzieci w kiblu'' , Gosia mówiła : ,, dzieci w kiblu'' ja się brehtałam a ona cpykała foty , xd :

Powaga . ;)

Pomału rozśmieszana :D

Brehtt :D

Brechcik ;p

mega breht ;*
I zdjęcie wykonane na asfalsie , xd
Bardzo je lubie :

Wszystkie zdjęcia na których jestem ja wykonała :
Gosiak Zet . ♥

                                                           No i koniec sesyjki .


A teraz zobaczcie jakie dostałam kolczyki MAGNETYCZNE :
przepraszam za słabą jakość ;( ;*

jedne to niebieskie kosteczki - Zakręcone ( cey nie znam - dostałam )
a drugie to czerwone kółeczka z uśmieszkami - Zakręcone ( ceny nie znam - dostałam )


Dobra kochani ja zmykam .
Do napisania jutro ♥

3 komentarze: