czwartek, 25 sierpnia 2011

Co do opisów . . .

Znalazłam kilka fajnych opisów , więc chyba nie będę dodawała ich w PONIEDZIAŁKI , tylko kiedy znajde jakies fajne opisy i obrazki ;)

..................................................................................................................................................
Co do dzisiejszego dnia . :
 Jak wstałam i zjadłam śnaidanie , poszłam umyś głowę , posiedziałam troche na necie na stronie ♥it :
http://www.loveit.pl/  . Polecam . Znajdziecie tam bardzo fajne obrazki :))
Więc tak . Na Żeromskiego w ,, ZaKrĘcOnYcH '' upatrzyłam sobie mega fajny naszyjnik . :D    Taki długi . Tylko mam 2 do wyboru jest taki fajny trampek i taka jakby sarenka . Który wy byście wybrali ?
Dobra kochani ja lece . Chyba dziś wybiorę się z Gosiakiem na rower :D
Później dam notkę z rowerów - jeśli sie na nie wybiore ^^
A tu mam jeszcze takie zdjęcie ze strony ♥it . Bardzoooo mi sie podoba , a Wam ?
............................................................ ♥ ...........................................................
Cudne , nie ? ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz