czwartek, 25 sierpnia 2011

No niestety . . ; (

wiatm ponownie kochani ♥

dzisiaj nie wybrałam się ani na rowery , ani na rolki  , ponieważ G po mnie nie przyszła . :|
no ale cóż . może inny, razem . na razie planuje spotkanie z przyjaciółką . Pati ♥ Miałam zamiar zadzwonić do niej dzisiaj , ale padał deszcz , a potem poszłam z tatą na miasto do banku i apteki , i tak jakoś nie wiem . ;* . ale może jutro - jak będzie łądna pogoda i Pati będzie miała czas , ale to sie zobaczy jutro ;)
Słuchajcie , zjadłam 4 tosty i jestem taka pełna , że nie wiem co !!!
Zdjecie tostów ^^ :
to tylko ćwiartka tego co zjadłam :D pyszne byłyyy ^^  tatuśś zrobił , xd ;pp
a teraz , mam ochote na zjedzenie białej czekolady , ale nistety nie zostawiłam już sobie nic . Pochłonęłam całą po południu , xd
Zdjęcie czekoo :


nudno , teraz tak jakoś , ale cóż chyba nie wyjde już na dwór , xd      ♥♥♥♥

Normalnie mówie Wam , zakochałam sie w piosence SelenY GomeZ : ` I love you like a love song ♥ `
                                                                      |
http://www.youtube.com/watch?v=EgT_us6AsDg&ob=av3e . ♥
a Wam , jak ona sie podoba ?
ja po mały zmykam . Na koniec zostawiam zdjęcia ze stronki ?  .......... napewno już wiecie jakiej , ale dla nie wiedzących podpowiem : ♥it oczywiście ;* Mówiłam że uzależnia , :D
...........................................................................................................






zobaczcie jakie ciekawe paznokcie w   KROWY . ; *
Są świetne ! <3
A zobaczcie jaki extra jest ten ludek :
ubustwiam go <3
dobra kochani, lece .
do zobaczenia jutro ♥♥♥♥

2 komentarze:

  1. ale fajne paznokcie ! xd
    Chciałabym takie :D
    Masz racje ten ludek jest zajebisty . ; *
    Fajny blog . pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń