poniedziałek, 17 października 2011

Yghh . Szkoła -.-

Ostatnio nie miałam  nie mam czasu pisać . -.-
A to wszystko przez tą głupią beznadziejną szkołę .
Mam jej już serdecznie dosyć !!
Cały czas jakieś katrkówki kartkówki , testy i jeszcze lektura !
A co gorsze to ` Stara Baśń ` -.-
Tego sie nie da czytać  zrozumieć !!
Czytasz i nie wiesz o czym !!
Masakra .
A zresztą to ja nie rozumie tej szkoły !
Powinna być 1 klasa , skoro :
~ w pierwszej klasie powtarzamy to co robiliśmy w zerówce ,
~ w drugiej klasie powtarzamy to co robiliśy w pierwszej kl . ,
~ w trzeciej klasie powtarzamy to co robiliśmy w drugiej kl . ,
~ w czwartej klasie powtarzamy to co robiliśmy w trzeciej kl. ,
~ w piatej klasie powtarzamy to co robiliśmy w czwartej kl. ,
~ a w szóstej klasie powtarzamy to co robiliśmy w piątej kl. .
Więc więc czemu nie zrobiliśmy tego tylko w zerówce,czy w pierwszej klasie ??
------------------------------------------------------------------------------------
Ostatnio zacz  słucham eski.pl ♥ .
Jestem wręcz uzależniona od słuchania tej muzyki mimo , że
Mimo że prawie codziennie leci to samo . xd
Teraz leciało coś nowego .
Środa , Czwartek - Video  ; ***   --->  klik <3
Nawet to jest fajne ;d
Ostatnio zaczęłąm odstawiłam zagraniczne piosenki i zaczęłam się w słuchiwanie się piosenek polskich wykonawców .
Dobra kochani ja lece , bo mnie już troche gałki bo musze iść zebrać plony i mleko w wiejskim  życiu .
A co do tej gry jeszcze , to powiem wam że kocham tę grę . Uzależnia naprawdę .
Możecie w nią zagrać np. na naszej klasie albo na grach.pl ale i tak dam wam linka ----> wiejskie życie ♥


To do zobaczenia <3

Do napisania kochani ♥
Napisze , jak tylko oderwę się od lekcji .

Okej ;d
Ja lece do swoich krówek :D
Pa ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz